blogtervek

Kedves Olvasóim!
Olyan sok kedves levelet kaptam tőletek mostanában, hogy nagyon hálás vagyok! A blogírás egy amolyan magányos társas tevékenység, végülis én folyton csak mesélek, de senki nem válaszol… Szóval nagyon örülök, mikor levelet, kommentet kapok tőletek és megismerhetlek titeket!
Örülök, hogy ennyire szeretitek a blogot, így megpróbálok még annyit írni, amennyi tőlem kitellik, de azért szeretném tartani magam ahhoz az elvhez, hogy ha véletlen már nem tudnék semmilyen pozitív dolgot írni, akkor abbahagyom. Végülis az internet tele van folyton negatív hírekkel, történetekkel, és ha én is csak azt szajkózom, amit együtt, közösen itt megélünk, annak mi érteleme?
De mivel legkésőbb 10 nap múlva szülök, ezért elővettem a korábbi írásaimat és amiket az elmúlt két hónapban írtam, de nem publikáltam őket és ezeket most szépen beidőzítem ide nektek, így kitarthat akár 1.5 hónapig is.
Szóval jó olvasást, jó nyarat nektek!
Liza

One thought on “blogtervek

Leave a Reply

