a ruha teszi

10568825_770274376399147_4445412647894555099_nNéhány dolgot el kell mondanom az öltözködéssel kapcsolatban: Bangkokban az emberek irodai ruhában járnak., kiskosztümben és egybe ruhában, rövid, de nem túl rövid szoknyában, többnyire topánkában, azaz lapos sarkú cipőben. A fiúk öltönynadrágban és ingben, szépen betűrve, ahogyan az iskolában is tanitották. Nos, igy öltöznek a thai emberkék, legalábbis akikkel én találkozom, akik többnyire irodisták, mint én, és ugyanott, a metróban, a skytrainen járnak, mint én. Szines, lenge, egymásra hajtott gatyeszban senki nem jár. Legalábbis a helyi arcok közül. Ha valakit ilyenben látsz, akkor az turista, vagy én vagyok. (Persze én is csak hétvégén, mert máskor szeretek inkább beolvadni a tömegbe az irodista szerkómban 🙂 )
Szóval ha látod azokat a szuper elefántos, rikitó kék, zöld, piros nacikat, vagy a raszta hajakat, a mezitlábazást, az oldalra kötött dizseridut, na, akkor tutira egy romantikázó európait látsz turistáskodni 😀
20141014_axentwear_isAmi még divik viszont, az a vicces fejfedő és nem csak akkor, ha reklámoznak valamit. A lányok előszeretettel viselnek cica vagy nyuszifüles hajráfot. Igen, ugyanazok a lányok, akikről az előbb irtam, hogy irodista ruciban mennek reggel a munkába. Szóval van az irodai ruha, a polószerű, magasan zárt, (semmiképp nem kivágott és nem tapadó) póló, hozzá a se nem hosszú, se nem rövid szoknya, a kiscipő, mindez semleges szinben, világos, krém, barna vagy fekete és hozzá a cuki bojhos végű cicafüles hajpánt. 🙂
A fiúk előszeretettel hordanak lányos redikült és mintázatokban összeillő nadrágot és cipőt. Megy ám a nagy divatozás! De a legjobbat akkor is a múltkor láttam, amikor a nagydarab fickó igazgatta a feje tetejét, ahol a hosszú haját a fejtetején egy kontyba rendezte, amit egy plüss zebra ölelt. Egy plüssz zebra! igen, egy kis plüss állatka. Nem is volt kicsi, kábé úgy húsz centi és a fickó előszeretettel simitotta meg, a metró üvegében megigazitotta újra és újra és elégedetten lépett toivább a szinről kis állatkájával.

10421277_770273439732574_925163073299131818_n

Leave a Reply

