GPSEA tudásmegosztás

photo2skillshare, mondanám, de igyekszem magyar szavakat használni. Szóval tegnap szerveztem egy bizonyos “tudásmegosztást”… hú, de hülyén hangzik! Skillshare-t, szóval! Merthogy itt van Frandy és Kikki az indonéz irodából nálam, Bangkokban egész héten és közben persze a thaiok, Ton és Kriang és Itch is itt van, mint mindig. Én meg gondoltam, hogy akkor szervezzük már egy amolyan egész napos skillsharet, ahol mindenki elmondja, hogy egy bizonyos dolgot hogyan csinál. És meghivtam Noimét is Fülöp szigetekről és Junilyn-t szintén Manilából, csak a HR osztályról és bekapcsolódott Lisna is Jakartából egy-egy előadásra. GPSEA, mindjuk dzsipszi! Azaz cigány, angolul, meg GP SEA, azaz Greenpeace South-East Asia, azaz Thaiföld, Indonézia és Fülöp-szigetek. És viccesen még magunk is dzsipszinek, gpsea’s és gipsies-nek hivjuk magunkat (mert itt valakit cigánynak nevezni egyáltalán nem pejorativ!)

Egész napos előadások és beszélgetések és figyelés után hulla vagyok és boldog! Mennyire jó, hogy itt lehetek és ezekkel a végelenül kedves emberekkel dolgozhatok! Szuper volt látni, hogy mennyi biztató szót szóltak egymáshoz és hogy annak ellenére, hogy én aztán tényleg igazán messziről jöttem ide, hogy elfogadtak és örültek a példáknak, amiket Európából hoztam.

A szünetben Rod, a főnököm megcsinálta a 3 hónapos értékelésemet, merthát még csak most fog lejárni a próbaidőm… és az űrlapon mindenhol csak az “excellent” kifejezéseket láttam. Megjegyezte, hogy nem csak, hogy tökéletes a minősége a munkámnak, de rendkivül gyorsan is dolgozom… más három hét alatt sem végezne annyi munkával, mint amivel én egyetlen nap alatt…

Tényleg? – csodálkozom, aztán arra gondolok, hogy mit tett velem Magyarország…vagy mit tesz velünk Magyarország? Merhogy én itt nem dolgozom ám annyit, mint otthon! Sokkal kevesebbet, sokkal tudatosabban, sokkal harmónikusabban és sokkal kevesebb munkát végzek, mint annak idején, 4 éve, otthon….

 

(A kép az Arctic kampányra készült, amikor mindenki felment a tetőre, hogy a nagy jegesmacival fényképezkedjen a kampányunkhoz)

Leave a Reply

