első

1Három napja dolgozom a Greenpeace Dél-kelet Ázsiánál és négy napja vagyunk Thaiföldön. Hol is kezdjem, nem tudom. Épp van három szabad órám, amig Thaiföld déli tengerétől Bangkokba visszavisza a kisbusz. Addig megpróbálok irni.

Elöször is bocs az ékezetek esetlegessége miatt. Örültem, h kaptam laptopot az irodában, aztán jó sokat irtam doksiba kamu-magyarul, ékezetek nélkül, aztán az egész elveszett, mert ez a hosszú, nyolc oldalas első heti élmény mind azon a gépen volt, ami már a második héten elromlott. Azóta eltelt 1,5 hónap, mire visszaszerezték nekem az IT-sok a régi gépem memóriáját – mert ugyebár a gépet már visszavitték garanciálisan a boltba, a bolt meg visszaküldte a gyárba… A doksimat meg onnan kellett visszahozni nekem, mert én csak mentem, minden második nap az IT-sok nyakára, hogy most aztán már nekem nagyon nagy szükségem van arra doksira… Szóval végre, nagy örömre, meglett a doksi és most nagyon mentem és gyorsan nyomom is a blogra, hogy megmaradjon az öröknek. De a lényeg, hogy volt ugyebár rengeteg oldalnyi szöveg ékezet nélkül és most ugyan igyekszem javitgatni, dehát most nem igerhetem, hogy tényleg mindent kijavitok. Arról nem is beszélve, hogy hosszú i betűm még mindig nincs, vagyis még nem sikerült megtalálnom…

Leave a Reply

