micsoda buli!

MCarmen corazón2_Négy napja megy a Szent Szűz Carmen ünnepe. Épp azon a héten, amikor ideköltöztünk, ebbe a halványlila falú kétszintes házba. Buli, buli és még tart három napon át! Atyaég! Én vagyok a  legnyugdíjasabb néni a környéken! Nehezen viselem, hogy éjjel háromkor még nem szűnik a technó. Amikor ideérkeztünk, Kanárira az első, ami feltűnt, hogy alig van zene. Nincs zene sem az utcán, sem a strandon, sem az éttermekben, sem a kocsmákban. Na de most aztán! Jól megkapom a zenéjüket! A technót és a diszkózenét.
De más is van. A főtéren ma kisgyerekek tátogtak és táncoltak műmikrofonnal a kezükben – én is csináltam ezt otthon, nyolc évesen, de kinek jutott volna eszébe ezzel fellépni! – de az utca tele van és a fél falu nézi és tapsol.
De délelőtt volt a legviccesebb, a boltból hazafelé jövet a kisutcákon, – ahol Gergő mindig nevet rajtam, mert folyton eltévedek – hirtelen valami felfehérlett az utcakövön. Levi kedvenc száma harsogta be a teret, egy gyerekőrület, a Gangnam style zenéje.
– Mi ez? Nézzük meg! – mondtam és húztam magam mögött a fiúkat. És ahogy a ház mögül kiléptünk, megláttuk a bulit! Gyerekek és felnőttek fürdőruhában táncoltak a téren miközben slaggal fröcskölték magukra a habot!
– Vááá, habparti! – mondtam tátott szájjal. A hab térdig ért már a táncolóknak és csak folyt és folyt az utcákon, mi meg nevettünk.

download

Leave a Reply

