ruhák

tumblr_myw391b31S1s0s13jo1_500Észrevetted valaha, hogy a ruháidnak mindig csak a felét, vagy a negyedét, talán még annyit sem hordasz? Most, hogy eladományoztam a legtöbb ruhám, számbavettem őket. Körülbelül egy negyedét hordtam a ruháimnak. Aztán most kiválogattam azt a 15 %-ot, amely nyári és hordtam is. És most ennek hordom csak a felét…
De ide alig kellenek ruhák. Az idő csudajó! Az ember nem is remélhet jobbat. Főleg délen. Itt mindig ugyanolyan az idő. Stabilitásával szilárd talajt ad a lábam alá, minden nap felhőtlen, meleg nap. Kiszámítható, biztos. Ruha pedig alig kell, hiszen ugyanilyen az idő télen is. Istenem! El sem tudom képzelni.
Amikor mondom Levinek, hogy a fiókjában tartson rendet, válaszolja is a maga válaszát.
– Itt vannak az alsónadrágjaid, meg a hosszúujjú pólók és a kardigán – magyarázom neki a kipakolásnál – légyszi tarts rendet.
– Jó, de ide nem is fogok nyúlni, hiszen ezek közül egyik sem kell itt!  Azaz soha többé!

Leave a Reply

